tisdag 6 februari 2018

Tisdag

Varit jättekul i helgen igen. Fick ungefär samma sak igen men lite mildare. Sovit bort hela helgen och varit mer eller mindre kontaktbar. Haft väldigt lågt blodvärde så fått blod, haft hög feber och har bara sluddrat då jag försökt prata. Kommer inte ihåg mkt och dessa infektioner kanske inte slutar väl nästa gång...dom har röntgat huvud, buk och stuckit mig i ryggen för att kolla om bakterier växer där men inget har hittats. Det känns rätt läskigt att infektioner bara dyker upp utan förvarning 😖 idag måste jag sätta om nässonden för den har slutat fungera. Det är bland det värsta jag vet!

Igår var moster Eva här och hälsade på och var gullig och tog mitt leg och skulle hämta ut ett paket från Lyko. Man måste unna sig 😊

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar