onsdag 3 januari 2018

Nya tider

Jag gillar verkligen när det blir ett nytt år. På nåt sätt känns det som att starta ett nytt kapitel i en oskriven bok. Jag har så mkt att se fram emot detta år men känner även rädsla och en del ångest då jag inser att det enligt planen blir en resa till Manchester och en stor operation som väntar.

Jag har egentligen bara en önskan för detta år och det är att operationen lyckas och att jag kan gå ut från flygplanet utan bråck och att dom fått bukt med problemet. Jag vill komma hem nu och fortsätta mitt liv. Jag kan inte fatta att jag legat här ett år...

Idag har jag varit ner i gymmet och tränat lite. Ska få börja med bassängträning så fort dom fixat nåt som var trasigt där. Kommer bli helt underbart och träning i bassäng är väldigt bra. Men idag blev det cykel och lite träning för armar och axlar.

15 minuter kvar till maten (salladen) jag vill ha varm mat! 😖 Nåja det är ju bättre än sondmat!

Lev och må!

Finaste kissen!

2 kommentarer:

  1. Önskar dig ett alldeles fantastiskt nytt år,med en "ny" mage och nya möjligheter!! Kraaaam A

    SvaraRadera
  2. Så tacksam, och av hela mitt hjärta så glad för din skull och att du fick permission i jul! Vilka framsteg! Och inte minst nu när du är på gång med träning och aktiviteter! Heja! Heja! Heja dig!!
    /Ullis

    SvaraRadera